Опублікував(ла) europsyhistory | Жовтень 8, 2010

Війна, як наслідок травм дитинства

Одним з найпотужніших вчених – психоісториків на сьогоднішній день є Ллойд де Моз [з науковими доробками вченого можна ознайомитись тут: http://www.psychohistory.com/]. Саме в його статтях та книгах  червоною ниткою проходить думка про те, що усталене в суспільстві виховання дітей в умовах нелюбові та агресії призводить до війн, в тому числі світових та геноцидів. Традиційний погляд на історію випускає з кола зору психологічні передумови катаклізмів в суспільстві або не виносить їх на перший план. Психоісторичні методи дослідження дозволяють подивитись в корінь та побачити джерело проблем в суспільстві в вихованні дітей. Війна та геноцид є психопатичними розладами суспільства, як цілісного організму та суб’єкту, внаслідок жорстокого поводження в дитинстві.

В підтвердження цієї тези розглянемо історичні факти, а саме передумови Другої світової війни з точки зору психоісторії. В ХІХ столітті  в Німеччині діти не являли собою найвищу цінність, а напроти, дітовбивство було не рідким явищем, адже дітей часто вважали за «лишні роти», яких треба годувати, а користі від них не вбачали ніякої. Саме цим поглядом на дітей було зумовлено нехтування матерями обов’язку їх годувати грудями, бавити, адже це вважалось марнуванням часу.  В той час дітей виховували в суворості та жорстокості, вони часто підвергались тілесним покаранням.  Проте діти закономірно та природньо шукали любові матері та єдиним шляхом здобути її було послухання.

ХХ століття принесло з собою низку вольностей, що породило на підсвідомому рівні острах перед свободою та намагання знайти зовнішнього ворога, який би був наказаний замість тих хто піддався цьому «духу свободи». Саме боротьба зі свободою була рушійною силою приходу до влади Гітлера. Підсвідомо відчуваючи провину перед матір’ю – Батьківщиною ті, хто вирвався з-під її опіки – у Веймарську республіку, прагнули повернутися до «суворої мати» – авторитаризму шляхом жертовного очищення за Батьківщину та расового очищення взагалі.

Таке бачення підґрунтя історичних подій дає поштовх для осмислення та можливого переосмислення суспільством існуючої традиційної системи виховання дітей, головною метою якого би стало недопущення повторення в майбутньому таких подій, як Друга світова війна.

Advertisements

Responses

  1. Отличная статья! большое спасибо автору за интересный материал. Удачи в развитии!!! 🙂

    http://www.miriadafilms.ru/
    Другое скачать


Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Категорії

%d блогерам подобається це: